Alla inlägg den 10 maj 2011

Av phoenix - 10 maj 2011 10:03

Här kommer en light-variant av mh-filmen. Utan transporter och liknande.


Av phoenix - 10 maj 2011 05:51

Idag har jag och Dice varit uppe på brukshundklubben och gått MH. Var en lite nervös matte som åkte dit. Tycker ju att Disse är väldigt mesig, lägger på sig mycket och inte vill undersöka det han blir rädd för så jag var lite orolig för att han inte skulle fixa det. Har avvaktat länge för att han ska få chansen att mogna men tycker inte att han blivit så mycket mognare och nu är jag sugen på apellspår i sommar/höst så jag anmälde iaf.


Dice överraskade mig positivt kan jag lova. Han var mycket tuffare än jag hade trott och han avreagerade betydligt bättre än väntat. Skotten var hans största problem. Det är ju så skoj och man ska ju leta efter dummys efter skott så han försvann som en avlöning när det small. Kom tillbaka efter viss övertalning men var inte alls intresserad av att leka mer med matte....


Här kommer en film från mh:t


Ovido - Quiz & Flashcards