Alla inlägg den 3 mars 2013

Av phoenix - 3 mars 2013 20:12

Sista veckan innan sportlovet:) På jobbet har det varit mycket att göra som vanligt men nu får man slappna av en vecka och sen är det ju inte långt till påsk heller. Gillar vårterminerna:) Den här veckan har det vart vårkänningar med ca 5 plusgrader nästan hela veckan. Tyvärr avslutades veckan med ett sedvanligt bakslag och vips så är all snö som försvunnit tillbaka igen. Härliga Norrland :) Men det var skoj att man kunde se slutet på vintern ett litet tag i alla fall. I helgen har det varit mycket tv-tid med skid-VM, skidskytte, Vasaloppet och friidrotts-EM. Roligt att det blev lite svenska framgångar:)


Grabbarnas träning:

Inte haft mycket tid över för träning den här veckan heller. Lite trickträning och några lydnadspass har vi hunnit med. Förhoppningsvis finns mer tid för träning till veckan när man är ledig.


Min träning:

Måndag: 20 min cykling och styrka 

Tisdag: Ingen träning

Onsdag: 10 min jogging, intervallträning 1 minutsintervaller i 10 min, styrka

Torsdag: 10 min jogging, intervallträning 1 minutsintervaller i 18 min, 5 min jogging

Fredag: Ingen träning

Lördag: Ingen träning

Söndag: Ingen träning


I övrigt så mår jag riktigt bra för tillfället :) Tänk att vissa människor kan påverka en så mycket, både i positiv och negativ bemärkelse.


Ovido - Quiz & Flashcards