Alla inlägg den 17 mars 2013

Av phoenix - 17 mars 2013 21:37

Tillbaka på jobbet igen. Jobbigt att kliva upp på morgonen men i övrigt har det gått bra. Hade "lära kännasamtal" med nya rektorn på måndag. Gillar inte sånt men det kändes bra trots allt. Hon känns väldigt vettig så här långt. Hoppas det håller i sig :) Nu har vi jag dragit igång den muntliga delen av de nationella proven i matematik. Hade min första grupp i fredags och det kändes bra. Blir spännande att rätta sen. Synd bara att det är så långt tills de andra delarna ska genomföras och man får ett provresultat.


I övrigt har det varit en rätt seg vecka. Har varit förkyld och inte haft så mycket ork. Har tränat lite med grabbarna. Mest lydnad och rally. Min egen träning har varit i det närmaste obefintlig. Blev ett pass på tisdag men i övrigt ingenting.


Jonas var hit i fredags och stannade över natten. Första gången han sov hos oss, annars har vi varit hos honom. Disse tyckte att det var jobbigt. Han är ju van att sova mellan kuddarna i mitten av sängen och nu skulle han plötsligt sova på utsidan av mig. Funkade inte deklarerade han bestämt och tvingade sig ned mellan oss. Fick flytta på honom men vaknade sen under natten och då låg han uppe på kudden ovanför mitt huvud. Kan säga att det var en nöjd grabb som gick och la sig på lördagkväll. Då var ordningen återställd och lilleman fick sova på sin egen plats igen :)


 


Idag säger jag grattis till syrran som fyller 28 år! Hoppas du är nöjd med din dag:)

Ovido - Quiz & Flashcards