Alla inlägg den 14 maj 2008

Av phoenix - 14 maj 2008 16:48

Ja visst är det komiskt vad intressant man är i vissas ögon:) Man skrattar ju när man tänker på det... *asg* Men det är bara att se det som en komplimang. Har folk ingenting intressant hemma så följer man andra desto mer. Det bjuder jag gärna på. Det är helt okej att läsa om hur bra jag mår just nu. Är otroligt nöjd med den uppfödare jag har hittat! Tycker om mamman till Phoenix, pappa har jag inte träffat. Valparna var riktigt trevliga när jag var ned och hälsade på och tiken uppträdde på ett sätt som tilltalade mig. Inte länge kvar tills han kommer hem nu. Väntar med spänning. Har massor av bra kamrater som lovat ställa upp och hjälpa till om det blir några problem. Tack till er! Även skoj att ha så många duktiga träningskompisar som kan komma med råd. Vet inte när jag tränade med en grupp som jag trivdes så bra med sist. Måste ha varit på Kramforstiden tror jag.


Funderar fortfarande på kattnamnet. De flesta verkar gilla Smilla men syrran sa att hon blir arg om jag inte väljer Molly:) Hmm svårt val.. Ska sätta mig ikväll eller imorn och kika igenom lite olika förslag ordentligt. Måste ju bli nåt man trivs med. När jag hämtade Selma hade jag bestämt att hon skulle heta Zelda, men på hemvägen kände jag att det inte gick, hon var en Selma ju:) Så säker kan man inte vara förrän man ska döpa dom..


Ikväll ska jag eventuellt åka med dom andra upp på torpet och träna lite. Har ju ingen hund men det kan ju vara skoj att träffa alla, surra lite och kanske kunna hjälpa till med lite träningstips eller filmning eller liknande...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards