Alla inlägg den 27 maj 2008

Av phoenix - 27 maj 2008 22:55

Hejsan!


Idag är det ännu närmare dagen D och jag har tagit ett steg ytterligare mot att han är min. Blev dock ingen städning alls idag utan jag får ta två rum imorn istället. Ringde Catta och hon kom hit en sväng istället. Vi for ut och åkte ensväng och jag visade henne hudet jag är lite intresserad av. Vore ju lite skoj om man hittade på en så snurrig sak som att köpa ett hus. Tror det skulle vara perfekt för djuren där.. Men sen är det ju det där med ekonomin med... Får ta och fundera:P


Tabby och Molly visar ett allt större intresse för balkongen så idag satte jag på dom sele och så fick dom följa med i koppel en och en. Molly var först ut men hon blev otroligt mesig, ville bara upp i famnen och om hon var i gräset så låg hon enbart stilla. Tabby var tuffare. Även han ville gärna sitta i knäet och titta men när jag reste mig och satte honom i gräset så följde han glatt med när man ropade på honom. Gullegubben:) Selma kom fram medan vi var ute jag och Tabby och då var hon jättesnäll med honom. Fräste inte en enda gång!


Nu blir det sängen, imorn ska jag göra klart betygen... Hjälp alltid jobbigt med vissa som står och väger på gränsen mellan två betyg. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards