Alla inlägg den 26 maj 2008

Av phoenix - 26 maj 2008 22:24

Japp, nu är det mindre än en vecka kvar tills jag får hem lilleman. På sändag kommer han så nu kan man starta nedräkningen. Ser verkligen fram emot det! Idag har jag börhat så smått med att städa hemma och valpsäkra lägenheten. Tänkte ta ett rum om dagen typ. Idag var det sovrummet. Tog bort en massa sladdar och saker som låg och skräpade. Flyttade bort dvd-spelaren som stått därinne utan att jag använt den samt gjorde i ordning en sovplats för Phoenix.


Imorn blir det nog kökets tur tror jag, dessutom måste jag tvätta:/ Mindre skoj men det är bäst att göra bort så mycket som möjligt innan han kommer. Sen lär man ju vara ännu mindre motiverad. Har tittat igenom tre filmer som Susanne lånade ut till mig i fredags, tack Susanne! Nu återstår det att läsa böckerna.


Kattussarna blir större och större. Märks framförallt på farten och spänsten. Nu tar dom sig snart upp överallt. Hittade bägge två på köksbordet igår så nu är det snart bara bokhyllan, fönsterbrädorna och köksbänken som dom inte har vart upp på. Springer som galningar framför fötterna på en gör dom med, gäller att se upp med vart man trampar. Tabby har dessutom kommit på att han absolut vill ut på balkongen när jag går ut dit. Hinner inte mer än glänta på dörren så kommer han sättandes och kastar sig ut. Han har däremot inte kommit på att man kan kliva ut i gräset ännu så än så länge så kan man plocka in honom igen. Vill inte ha dom ute när dom är så här små...


Nej dags för sängen nu...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards