Alla inlägg den 23 december 2009

Av phoenix - 23 december 2009 14:38

Idag var det första dagen på jullovet, härligt väder dessutom! Inte för kallt och massor med nysnö i skogen. Som gjort för en promenad så jag packade in hundarna i bilen och åkte upp på Skyttis. Är ju preparerade skidspår däruppe så man kan inte gå efter elljusspåret utan vi traskade omkring ute i skogen bara. Inga stigar utan bara pulsa fram, är man bara bra klädd kan det inte bli mysigare. Träden var så där mysigt snötyngda och ingen annan hade gått före oss. Perfekt att ha med sig kameran.


Grabbarna njöt, sprang omkring och busade, snusade och inspekterade området. Jag passade på att ta en massa kort och filma lite. Får se när jag får tid och lust att redigera dom. Lägger in ett par som jag inte har gjort nåt åt iaf.


Ikväll blir det paketinslagning. Gick så där sist, Phoenix och Dice skulle bara ha allt jag försökte slå in:)  Får se till att stänga in mig i lugn och ro innan jag ska börja. Blir lite träning nere på IP med. Får se dock hur mycket snö det är där. Blir kanske mest lek.


Kommer nog ta en paus med bloggen. Jag vill ha MKT respons på inläggen och nu är det ganska få som skriver nåt. Då blir det så trist att skriva. Vissa inlägg är det mycket kommentarer till och då är det givande att skriva. Får fundera under julhelgen, kanske får ny inspiration då och kan fortsätta iaf.


          

Här ser man tydligt hur lockig Dice är på ryggen:)

Ovido - Quiz & Flashcards