Alla inlägg den 3 juli 2010

Av phoenix - 3 juli 2010 17:51

Idag och igår har det varit superfint väder. Strålande sol och äntligen lite värme i luften. Kan det bli mycket bättre? Jag och hundarna tog en tur ut till havet för att de skulle få bada lite. Jag tog med kameran för att hinna ta lite badbilder.  Var två killar som njöt av vattnet kan jag lova:) Full fart ut efter leksaken, tillbaka till matte med den och sen förväntansfulla miner. Ska du kasta snart???

 

Efter badet la jag ut ett viltspår till Dice som han ska få gå imornkväll. Ska försöka komma ihåg att ta med apportkastaren så att han får skott med. Ska se om jag får med mig nån skytt i spåret med. Blir ju så mycket enklare då.

 

Här kommer bilder från dagen. Visst ser dom ut att njuta???

 

                                      

Ovido - Quiz & Flashcards