Alla inlägg den 25 juni 2009

Av phoenix - 25 juni 2009 20:02

Igår sms:ade Susanne och sa att hon och Karin tänkte åka ut till Skeppsmalen idag om vädret var fint. Hon undrade om vi ville hänga med. Jag hade aldrig varit där så vi följde med. Susannes barn, Emma och Caroline följde oxå med. Var otroligt vackert. Något av Öviks Skagen! klipphällor ända ut till havet.


När vi kom fram var det kav lugnt på havet, inte en våg så långt man kunde se. Vi hittade en liten undanskymd vrå där vi la oss. Yazza som ÄLSKAR att bada hoppade snabbt i. Phoenix tittade skeptiskt på henne när hon simmade runt och slog i vattnet med frambenet för att det skulle plaska. Men när matte tog fram en tennisboll och kastade så badade även han. Riktigt roligt att se hur han till och med hoppade ut i vattnet vid några tillfällen.


En egenhet som han visade prov på var att han helst vill ligga på filten/handduken när han har badat klart. Min stackars handduk var inte torr! Men vad gör man inte:P


Blev en mycket mysig dag! Dumma jag hade dock inte tänkt på att smörja in mig så nu är jag väldigt röd och det känns vill jag lova. Kommer att få sota för det här ikväll och i natt... Tack för trevligt sällskap!


På kvällen for vi upp på torpet och kikade lite på agilitycupen! Här nedan kommer lite blandade bilder från dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards