Alla inlägg under maj 2008

Av phoenix - 12 maj 2008 19:41

Idag var jag och hälsade på Phoenix kattsyster som ska flytta hem till oss. Världens gulligaste lilla tjej är hon. Kunde knappt slita mig från Susannes hem, satt med kattbabysarna i knäet typ konstant.


Mitt stora problem är ju vad lilla fröken ska få heta. Mina tidigare katter heter/har hetat Selma, Freja och Magda så jag vill gärna fortsätta lite på inslagen linje. Det är bara Selma som finns kvar hemma nu för tiden. Magda gick ju bort i julas och Freja tar för tillfället hand om min sjuka mor. Selma mår inte alls bra över att tvingas vara ensam så förhoppningsvis lever hon upp när det kommer två nykomlingar hit nu.


Har funderat fram och tillbaka på namn. Jag är lite inne på Smilla eller Svea och syrran kom med Molly som en het kandidat. Någon annan som har nåt bra förslag? Förslag tas emot med glädje!!!


Ska lägga in en bild på henne och syskonen. Det är hon som är längst uppe till vänster, de övriga är bröderna.

Av phoenix - 11 maj 2008 22:50

Ja, ny hund och ny blogg!


Här kommer jag försöka uppdatera med jämna mellanrum för att alla intresserade ska kunna följa mitt och Phoenix liv tillsammans. Kan inte lova uppdatering varje dag men så ofta som möjligt när jag har ambition och lust att skriva samt något intressant att berätta om. Känner att klockan börjar bli mycket så jag kommer inte att skriva nåt idag utan uppdatering om helgens resa kommer imorn.


Däremot kan jag bjuda på några bilder av grabben! Titta och njut av mattes gullegubbe:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards