Alla inlägg den 25 mars 2010

Av phoenix - 25 mars 2010 21:57

På födelsedagen skulle ju Phoenix få välja en present så idag efter vår promenad åkte vi till Reginas och jag gick in tillsammans med Phoenix. Vi gick direkt till leksakshyllan och jag sa till Phoenix att han fick välja. Mitt matvrak ville helst gå och välja ur godishyllan men det tyckte inte matte. Han försökte då välja en tik som var inne och kikade på schampo, det gick inte bättre det. När inget annat funkade så gick han tillbaka till leksakshyllan och plockade upp nåt som pep. Vad hittade du frågade matte och höll fram handen. Phoenix släppte ned sitt val och matte kikade ned på....


  

... en pipsnopp för 19 kr ...


Ja lilleman skulle ju få välja vad han ville så vi kom hem med en liten pipsnopp som är mycket populär hos pojkarna:) Undrar hur många minuter den överlever...


STORT TACK till alla som grattat Phoenix!

Av phoenix - 25 mars 2010 06:25

Idag är det två år sedan Phoenix föddes. Tänk att tiden går så snabbt. Tycker det känns helt nyss som jag var ner och kikade på det lilla knytet första gången när han bara var 2,5 vecka gammal. Samtidigt har vi hunnit med mycket tillsammans på den här tiden. Han är en härlig kille min Phoenix!


Idag firas det med nåt gott att tugga på och ikväll får han följa med till djuraffären och välja ut en leksak. Det är man värd när man fyller år!


  

Grattis mattes älskling!

Ovido - Quiz & Flashcards