Alla inlägg den 1 september 2008

Av phoenix - 1 september 2008 19:33

Tack för alla gratulationer efter utställningen! Det värmde:)


Till dig som undrar- Jag lägger bara in bilder som jag knäppt själv eller som jag bett någon ta, för ändamålet att lägga ut bilden på bloggen. I dagens samhälle finns det mycket regler och på skolan pratar vi väldigt mycket om copyright och källskydd med eleverna. Då vill man leva som man lär. I de lugnaste vatten... Man vet aldrig vem som kan ta illa upp av att man lägger ut deras bilder. Därför har jag slutat med det, lika bra att vara konsekvent då minskar man chansen att man glömmer bort och gör fel...


Var upp på torpet idag efter jobbet för att gå rundan. Möts dock av en skylt när jag ska svänga upp i skogen - Älgjakt pågår. Typiskt, det blev ingen promenad där inte. Fick ta en säng upp till Skyttis istället. Inte lika bra möjligheter att ha Phoenix lös där men bättre än att bli ofrivilligt offer i jakten iaf.. Blir nog en sväng till senare, Phoenix hade mycket energi idag. Blev ganska lugnt igår eftersom att vi var till Kramfors. Såg systers match, vilket Phoenix inte uppskattar så där vansinnigt mycket. Tyvärr förlust med 4-3. Bättre lycka nästa gång! Vi kommer hålla tummarna. Sen blev det en promenad innan vi käkade middag och åkte hem till Övik igen.


Nej nu är det dags att gå ut till tvättstugan och slänga över tvätten från maskin till tumlaren...

Ovido - Quiz & Flashcards