Alla inlägg den 27 september 2008

Av phoenix - 27 september 2008 20:03

Idag är det lördag och vad gör jag? Jo jag kliver upp ännu tidigare än jag gör på veckorna för att åka och jobba idag med. Hade lovat Lena att jag skulle hjälpa till på agilitytävlingarna som Övik arrangerade. Skulle befinna mig i Överhörnäs klockan 07.30 vilket jag klarade med ca 2 minuters marginal.


Min uppgift var att vara inropare. Fick instruktioner av Lena på fredagkväll och det flöt på rätt bra. Mycket att tänka på innan man kom in i det men sen gick det bra. Var ett roligt jobb eftersom det innebar att man kunde titta på dom som tävlade. Var många duktiga ekipage som deltog men även många som gjorde bort sig rätt enkelt.


Nu på kvällen har vi tagit det lugnt hemma. Har lagat middag, blev grillat med potatisgratäng. Får se vad vi hittar på sen ikväll. Jag måste väl förbereda inför orienteringen på måndag. Ska ha både 8a och 9a på Skyttis för orientering i okäd terräng. Banan får sen jag och Frida sätta ut imorn.



Ovido - Quiz & Flashcards