Alla inlägg den 20 december 2008

Av phoenix - 20 december 2008 07:42

Igår var det äntligen dags för sista dagen på terminen. Det känns verkligen hur skönt som helst måste jag säga. Blev en kort dag dessutom. Vi började som vanligt 8.10 men hade bara julavslutning och därefter fika med klassen innan eleverna gick hem klockan tio. Vi lärare blev kvar ett tag till och fikade gemensamt i personalrummet och surrade lite. Sen hade jag ett samtal jag var tvungen att ringa hem till en förälder men efter det kunde man lämna skolan för det här året.


Mamma och pappa kom upp en sväng för att kolla lite på julklappar. Jag följde med till Elgiganten men sen tackade jag för mig. Att gå på stan i värsta juruschen är inte min grej. Jag tycker oftast att det är nog mycket folk på stan en vanlig helg... Frida följde med tillbaka till Kramfors över helgen. Hon skulle spela fotboll och träffa lite kompisar.


Kvällen ägnades åt promenad och lite träning med Phoenix. I övrigt så slappade vi mest. Låg och läste en bok samt kollade runt lite på nätet.


Idag blir det en långpromenad med Phoenix och så hade jag tänkt att vi skule träna lite fågel. Ulla är bortrest över helgen så vi får träna själva den här gången men det ska nog funka det med. I övrigt blir det nog en tur till ÖB för att inhandla lite presentpapper så man kan slå in de sista julklapparna inför julen.

Ovido - Quiz & Flashcards