Alla inlägg den 17 juni 2008

Av phoenix - 17 juni 2008 14:08

Igår var det dags för den första riktiga träningen tillsammans med de andra i träningsgruppen. Vi träffades hemma hos Gizela och Fox för att sedan promenera bort till fotbollsplanen. Casper och Phoenix fick åka ryggsäck:) Det var jag med Phoenix, Ulla med Easy och Casper, Gizela med Fox samt Susanne med Emma och Kenzo. Kul att så många kunde komma.


Under den korta träningen så började jag med att gå i koppel. Tycker det gick riktigt bra, Phoenix hade fokus på mig i princip hela tiden och gick jättefint vid vänstra sidan. Sen övade vi lite kort på att stanna kvar. Det har vi inte övat så mycket så det provade vi bara nån gång. Men han var duktig. Sen testade vi några inkallningar, Susanne höll i Phoenix, jag gick iväg och ropade på honom. Duktiga killen kom direkt i bra fart och satte sig med lite hjälp fint vid vänster sida!!!! Matte är sååå stolt över lilleman:)Gjorde två stycken såna och sen testade vi åt andra hållet, jag hade Phoenix och Susanne kallade in. Gick lika bra!!! Duktiga killen...



Ovido - Quiz & Flashcards