Alla inlägg den 2 februari 2009

Av phoenix - 2 februari 2009 20:15

Precis kommit hem efter en iskall timme på bilprovningen tillsammans med andra hurtiga människor som slutit upp för första SSRK-träningen för det här året. Från tollarmaffian var det jag, Ulla, Yessica och Ellinor som kom. Det var Maria Hansson som höll i passet idag och hon hade lagt upp det som ett jaktlydnadspass. Mycket intressant och lärorikt. Jag är supernöjd. Phoenix skötte sig bra idag och klarade samtliga övningar.


Tog tillfället i akt och rådfrågade Maria om hur jag ska lösa de problem jag har med Phoenix´s träning. Ska sätta mig och fundera igenom det hon har sagt nu ikväll och komma fram till en plan för hur jag ska göra. Tycker att hon sa mycket kloka saker. Ska bli intressant att se hur det går i fortsättningen med lilleman.


Imorn blir det inget speciellt mer än promenader skulle jag tro, onsdag har vi den sedvanliga träningen med tollarmaffian, tordag ägnas åt lydnadskursen och på fredag ska jag vara nervös:) Så veckan är fullspäckad!


Fick en trevlig inbjudan idag! Ser ut som att det blir en ny träff med det trevliga sällskapet i Kaizers vänner här framöver. Vart ju oerhört lyckat sist så den här gången hoppas vi på en favorit i repris. Mycket bra initiativ! 

Ovido - Quiz & Flashcards