Alla inlägg den 27 februari 2009

Av phoenix - 27 februari 2009 19:22

Var ute med Phoenix idag efter jobbet. Var strålade sol ute så jag tänkte att jag skulle åka upp i slalombacken för att knäppa 11-månadersbild. Men när vi väl kom dit så fick vi vända ganska direkt. Tog nån bild men sen blev det för mycker folk som åkte i backen och Phoenix hade lite svårt att stå stilla. Med tanke på koppeltvånget vi har i Övik så ville jag inte ha honom lös.


Fick inga toppbilder tyvärr, måste göra ett nytt försök imorn. Hoppas på lika fint väder då!


Därefter åkte vi ut till torpet och gick rundan. Kameran fick följa med då också men inte heller här är jag riktigt nöjd. Önskar att jag kunda fotografera ordentligt. Det är så roligt när man får fina bilder men nu är det inte på grund av skicklighet utan snarare tur...


Här nedan kommer några bilder från dagen!




Ovido - Quiz & Flashcards