Alla inlägg den 17 juli 2009

Av phoenix - 17 juli 2009 21:02

Imorse var jag uppe med tuppen och gick med Phoenix. Var dock soligt och skönt ute så det var inga större problem att kliva upp. När jag kom hem så lämnade jag Phoenix och åkte ned på hallen för styrketräning. Jag har ju nämligen bestämt att jag ska ta tag i träningen nu under sommaren och därför är nu planen enligt följande:


Måndag: Armar

Tisdag: Ben

Onsdag: Vila

Torsdag: Armar

Fredag: Ben

Lördag: Vila

Söndag: Vila


Efter dagens träning åkte jag hem och duschade och käkade frukost. Är så mycket godare med frukost när man varit uppe ett tag jämfört med om man äter direkt.


Därefter fick vi ett samtal från Pia i Hudik. Hon hade bra nyheter att komma med. Hoppas det fortsätter i den stilen:) Packade sedan in mig och Phoenix i bilen och åkte ut till Domsjö för ett besök hos Carina H. Blev en väldigt trevlig dag med mycket surr, skvaller, skratt och fika. Var länge sedan jag träffade henne så det var riktigt skoj! Phoenix skötte sig fint trots att en av hennes tikar löpte. Matte stolt över lilleman! Tiden bara rann iväg och vips så var klockan fyra. Fantastiskt vad snabbt det går då man har roligt:) Tack för en härlig dag vännen!


Kan inte låta bli att förundras över hur ett gemensamt intresse så enkelt suddar ut åldersgränser. När det handlar om hundarna så umgås jag enbart med Lena som är i samma ålder tror jag. Annars är det många som är flera år äldre eller yngre men det tänker man sällan på. I vårt intresse är vi alla på samma nivå. Är otroligt skoj att se. Har träffat så himla mycket härliga människor tack vare Phoenix som jag aldrig skulleha pratat med annars. Så det är bara att inse, han har förgyllt mitt liv på mer än ett sätt!

Ovido - Quiz & Flashcards