Alla inlägg den 24 juli 2009

Av phoenix - 24 juli 2009 19:12

I våras pratades det om den blivande rekordsommaren. Jag måste dock ha missat en viktig detalj i snacket för jag uppfattade det som att det skulle bli en rekordvarm sommar och inte en rekordblöt. Hur kan man egentligen missa en så viktig bit?? Börjar dock bli gruvligt less på detta ihållande regnande. Idag har det verkligen ÖST ned hela dagen. Har lyckats blöta ned två uppsättningar regnkläder totalt.


Jag och Lena var uppe på torpet och traskade idag och där var det allt annat än torrt. På vissa ställen fick vi vada fram men det var trivsamt iaf och hundarna trivdes. Stannade en stund i stugan och surrade innan vi for in till stan för att käka lite frukost/lunch.


Vi har ju Amos på besök i helgen vilket i det stora hela har fungerat jättebra. Enda problemet är att han skäller kopiöst när det går nån i trappen. Tog ett tag i natt innan vi lyckades somna. Hoppas att det blir bättre i natt för annars vet jag någon som kommer vara trött innan helgen är slut:)


Hade tänkt se på fotboll ikväll men dessvärre så regnade matchen bort. Får se om jag tar pojkarna med mig och tränar lite lydnad istället. Just nu verkar det vara en ljusning i vädret!

Ovido - Quiz & Flashcards