Alla inlägg den 25 januari 2010

Av phoenix - 25 januari 2010 23:22

Har knäppt nya månadsbilder på Dice idag. Gick hyfsat även om han inte står lika bra med bakbenen som när han var yngre. Men när jag ska ladda upp bilden till hemsidan för att uppdatera Dices utvecklingssida tar det stopp. Trots att jag sparar i minsta formatet på kameran så blir bilderna för stora för hemsidan. Kommer inte på hur jag ska minska ned storleken tillräckligt mycket för att kunna ladda upp dom. Får nog knppa nya bilder imorn med den gamla kameran istället:(


Dice ben verkar bra, vi har varit ute på promenad under eftermiddagen och jag kunde då inte se att han haltade nåt. Skönt att det har gått över, är inte alls roligt när dom har ont.


Imorn spenderar jag dagen på badhuset med eleverna. Kvällen blir nog lugn. Ska träna lite lydnad med Phoenix och försöka få Disse att förstå ordet fots betydelse. Får se hur vi lyckas:)


  

Mattes lilltroll är nu strax 7 månader gammal:)

Ovido - Quiz & Flashcards