Alla inlägg den 20 juli 2008

Av phoenix - 20 juli 2008 15:51

Ja jag och Phoenix fick ett litet infall. Klockan var väl efter två nån gång när vi kom på att vi skulle åka ned till Kramfors och hälsa på hos mamma och pappa. Ja dessutom skulle vi ta en sväng förbi Dollarstore för att se om de hade några bra fotoalbum så jag kunde sätta in korten på Phoenix som jag har framkallat. Det hade dom tyvärr inte men väl ett par ramar till förstoringarna.


Mamma och pappa blev glada över besöket däremot blev inte Freja lika överlycklig. Hon gillade inte att träffa Phoenix och sen så tog jag och badade hennes tassar eftersom pappa tyckte att dom var så skitiga. Det uppskattades ännu mindre än Phoenix.


Hihi Phoenix hittar på mycket när han är där. Den här gången plockade han fram, strumpor, skor, tofflor samt mammas trädgårdshandskar vilket inte var så uppskattat av mina föräldrar. Därför gick jag in på mitt rum för att leta rätt på nån gammal leksak från när jag var liten som han kunde få leka med. Hittade min gamla räv som han fick låna. Så nu kan Phoenix apportera räv med:P Mest imponerad blev jag av att han kunde sitta kvar på kommando med den roliga räven sittandes bredvid medan matte knäppte kort. Duktig kille man har:)


Ganska lika varandra...



Ovido - Quiz & Flashcards