Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av phoenix - 10 augusti 2008 12:10

Igår var det dags för spårtävlingarna på hundtorpet. Klev upp redan klockan sex för att hinna ut i tid till mitt spår som jag skulle gå ut vid sju. Spåret gick bara fint, bra terräng och mycket ordentligt snitslat så det var inga problem att följa det. Mitt ekipage klarade spåret fint, missade en pinne men klarade resten så det var skoj! Över lag gick det riktigt bra för alla deltagarna. Alla hittade slutpinnarna och med ett undantag hittade de 6 eller 7 spårpinnar med.


Träffade värsta söta tikvalpen med. En stabyhoun på 10 veckor. Hon vara bara hur gullig som helst. Phoenix tyckte att hon var rolig och ville leka med henne men hon tyckte att han var lite läskig. Sen träffade Phoenix Berit´s Mini, en tervvalp på snart sex månader. Hon var riktigt skojig! Åhh vad dom busade:)


Kvällen ägnades åt film och sällskapsspel tillsammans med Frida och Linnea. Söta Linnea är helt såld på mina kattungar. Får se om jag lyckas skaffa fram en egen till henne så hon inte råkar ta med sig en av mina hem:)

Ovido - Quiz & Flashcards