Alla inlägg den 6 mars 2009

Av phoenix - 6 mars 2009 19:44

Japp, vi valde att anmäla till ny tävling trots allt. Funderade hit och dit efter träningen i onsdags och kom fram till att det är bättre att anmäla än att låta bli. Ångrar jag mig så är det ju bara att lämna återbud, det är svårare att ångra sig om man inte har anmält. Ska ligga lågt med träningen iaf, vill ha upp ordentligt sug innan tävlingen och då tror jag på den här taktiken.


Dagen har varit lugn. Gick en promenad i skogen på förmiddan. Var skönt att komma ut, dock inte det finaste vädret idag. Därefter lunch med syster på subway. Resten av eftermidagen ägnades åt den roliga uppgiften städning av lägenheten. Frida och Phoenix skulle på fotboll och traskade iväg medan jag satt mig och jobbade lite. Det tog dock inte lång tid innan dom kom tillbaka, tydligen så var matchen felannonserad. Startade halv åtta och inte halv sju som det stod i annonsen. Frida var inte så glad....


Imorn blir det fågelträning! Det ser vi fram emot!

Ovido - Quiz & Flashcards