Alla inlägg den 9 mars 2009

Av phoenix - 9 mars 2009 22:11

Känner mig väldigt nöjd med dagen. Efter jobbet tog jag med mig Phoenix och traskade runt Hörnsjön. Lugnt och skönt i skogen, inte några andra hundar eller människor som störde. Sen for vi hem och kastade i oss lite mat innan det var dags att hoppa in i bilen igen.


Nu åkte vi till Järved där det blev en ny tur i skogen tillsammans med Ulla, Easy och Casper. Mycket bus hann grabbarna med innan det var dags för att åka vidare till SSRK-träningen. Lämnade min bil hos Peter som var en ängel och fixade inställningen på min ena lampa som inte blev godkänd på besiktningen. Jättesnällt, tack Peter!


Träningen var kanon idag! Bra övningar och två mindre grupper som gjorde att det inte blev lika lång väntan som det annars lätt blir. Phoenix skötte sig riktigt bra med. Är så himla nöjd med honom. Instruktören körde mycket störningar under övningarna genom att slänga leksaker och Phoenix motstod dessa väldigt bra och var fokuserad på sin uppgift!


Nu är det dags för sängen för min del! Annars orkar jag inte jobba imorn. Avslutar med ett grattis till Kenzo och Kaizer som fyller 5 år idag!  

Ovido - Quiz & Flashcards