Alla inlägg den 19 september 2009

Av phoenix - 19 september 2009 00:06

Någon som vet vad det här föreställer??? När vi tränade apportering i onsdags hittade Phoenix detta i skogen. Han plockade upp en bit i munnen och jag skulle ta den ifrån honom. Men när jag tog tag i den så släppte jag fort för det var SÅ äckligt. Ulla fick tag i Phoenix och tjurbände för att få upp munnen på honom så att vi kunde skaka ut det men han VÄGRADE... Till slut lyckades få ut det ur munnen på honom och ta honom därifrån. Vet inte vad det var men det påverkade alla tre hundarna ordentligt. Ingen kunde riktigt fokusera på uppgiften så tydligen var det verkligen intressant.


Är det någon som vet vad det var för något???


        

Av phoenix - 19 september 2009 00:03

Försökte knäppa lite nya bilder på Dice ikväll men det är otroligt svårt. Han vill inte vara stilla och kommer såååå nära kameran. Detta är vad jag lyckades åstadkomma. Var dessutom och vägde honom idag. 5800 gram vägde lilltrollet idag... Phoenix vägde 7,5 kg när han var 12 veckor, Dice blir 12 veckor på söndag så nog är han mindre än storebror var. Precis som jag hade på känn...


            

Ovido - Quiz & Flashcards