Alla inlägg den 24 september 2009

Av phoenix - 24 september 2009 20:29

Tog med grabbarna till skogen idag på förmiddagen. Var underbart fint väder, dock kallt och lite blåsigt men vi hade det mysigt och passade på att knäppa lite kort. Senare på dagen var vi till Lomsjän och lekte på stranden och Phoenix badade lite. Även här fick kameran jobba. Är roligt när man lyckas få fina bilder men det är svårt. Dessutom börjar min kamera att krångla så helst skulle jag vilja ha en ny...


Imorn blir sista jobbadagen den här veckan. Blir otroligt skönt. Får se vad vi ska roa oss med i helgen. På lördag far vi eventuellt och tittar på när Själevad kvalar mot Östersund på Skyttis. På söndag tänker jag lägga spår med Phoenix och har vi tur så får vi sällskap i skogen. Lägger nog ett spår till Dice med skulle jag tro. Kanske kan vi öka på sträckan en aning:)


Dice är en buse med stor kamplust. Idag kampade han med min hand tror jag, har några små fina bitmärken... Ser fram emot när tänderna är utbytta:) Men dit är det tyvärr ett par veckor kvar. Till veckan ska vi åka och vaccinera lilltrollet. Phoenix skrek när han blev stucken, får se vad denna grabb tycker om sprutor:)


Här kommer lite bilder från dagen


 

                                           Full fart med bollen

 

   

                                                    Vänta på mig Phoenix!



 

                              Sa du nåt eller?


   

                                 Så vacker!


   


  

                                                  

            Yippie!


 

                                               Vilken mask:) 


 

                                                  

                                                Dice ser spöken!


 

                                                Ståbild 18 månader


   

                                                  Jag vill ha grisen!


Ovido - Quiz & Flashcards