Alla inlägg den 4 januari 2009

Av phoenix - 4 januari 2009 21:34

Blev väldigt sent igår. Låg och läste och inväntade syster som var ute på krogen. Trodde att hon skulle ringa och kräva skjuts hem eftersom att det var så kallt men hon hade tur och fick skjuts iaf. Från midnatt ungefär och fram tills Frida kom hem vid tre ungefär underhölls jag även av en massa sms från nån som jag kanske inte borde surra med.. 


Eftersom att det blev en så sen kväll så sov vi länge på morgonen idag. Sen for vi till bilprovningen och körde lite lydnad medan Frida filmade. Vissa moment är jag nöjd med men linförigheten är det vi måste jobba mest med. Där tappar han fokus ibland. Får se om jag får till nån film och kan lägga ut här sedan.


Sen fick jag ett sms från Ulla där hon frågade om vi hade lust att gå en promenad tillsammans med dom runt Hörnsjön. Givetvis, är ju så trist att gå ensam. Träffades vid sex och gick iväg. Var mysigt ute men väldigt kallt! Var omkring 15 minus skulle jag tro och blåste en aning. Men det går ju bra så länge man rör sig och klär sig bra. Phoenix tyckte det var underbart skoj att få busa med Casper igen. Är så roligt att titta på dom där två...


Nu bakas det bröd här hemma, får se hur det smakar. Är roligt att göra sånt ibland. Det är dock inte så vanligt att jag är så pass huslig. Imorn ska vi upp på torpet och promenera en sväng och träna lite lydnad. Förhoppningsvis blir det inte så himla kallt! Får se om vi får nåt sällskap!



Ovido - Quiz & Flashcards