Alla inlägg den 20 januari 2009

Av phoenix - 20 januari 2009 21:00

Idag efter att Frida slutat jobba for vi ut till Sonja på Black Sire´s kennel och hälsade på. Sonja har en kull med Flatvalpra på 7,5 vecka. Åhh dom var ju underbara! Vilken goa och coola valpar. Så fort man satte sig ned så hade man en hel drös i knäet:) Dom pussade, bet, nöp och slet i en.


Jag har aldrig varit sugen på en flat men nu blev man det. Sonja hade en superfin kille kvar som hon erbjöd mig att ta. Hade jag inte haft en så pass ung hund hade han nog följt med hem;) Man ska inte hälsa på småvalpar... Dom är ju bara för underbara! Man vill ju ha med sig allihop hem på en gång. Var ju så jag fick Magda en gång i tiden. Skulle BARA titta på kattungarna och höll på att få med mig båda två hem. Slutade med att Magda fanns i bilen på hemvägen. Inget jag någonsin ångrade dock!


Jättefint hade dom det. Ett supermysigt valprum med egen utgång ut på tomten. Väldigt rent och fräscht, mysig miljö för valparna. Har ju hört talas om ställen där det INTE är så. Kan ju bara konstatera att jag hade tur som köpte min valp från ett fräscht ställe. Skulle inte vilja behöva börja med att bada valpen det första man gjorde när man kommer hem. Det kommer inte Sonjas valpköpare behöva göra heller. Det kommer bli suveränt för de som köper dom här godbitarna. Dom var bara fööör fina!


Kan lova att jag blev avsnusad av Phoenix när jag kom hem igen. Han luktade på i princip hela kroppen flera omgångar och var helt till sig. Så söt killen:)

Ovido - Quiz & Flashcards